Saturday, June 11, 2011

its so sad without you, 'kembang'...

Hari ini saya rasa sangat sedih..
Pagi2 dikejutkan dengan berita kematian anak kucing kesayangan saya, 'Kembang'...
Saya sangat2 sayangkan dia sebab dia sangat manja, comel,nakal dan lincah..
Rasa menyesal sebab kebelakangan ni tak dapat bermain-main dengan dia dan kucing2 lain disebabkan kesibukan saya bekerja..
Bila balik kerja,malamnya saya pasti penat..
Semalam balik kerja,dia tak ada dalam rumah.
Malamnya,sebelum pergi keluar makan, nampak dia atas bumbung rumah.
Baliknya,saya panggil dia balik dari tingkap bilik macam biasa,tapi malangnya dia tak ada.
Dan pagi tup tup,dia dah mati kena langgar...
Waaaa sangat sedih..
Saya dan ayah tanam dia depan rumah..
Saya harap dia tak menggelupur kesakitan time nak mati sebab dia dilanggar di kepala..
Now, I'm gonna miss 'her' so much..
Tapi tak apalah,mungkin Tuhan lebih sayangkan dia sebab sekarang nie dia pun dah tak nakal dan lebih manja.
Mulai sekarang, saya takkan sia -sia kan masa untuk bermain-main dengan kucing2 saya..
Selagi masih ada peluang dan masa,saya akan gunakan sebaik mungkin..

No comments: