Tuesday, May 31, 2011

fall in love with them!

Hai pembaca sekalian.
Sekarang ni saya dilanda demam korean.
Semuanya gara-gara adik saya.
Dialah yang bertanggungjawab memperkenalkan saya dengan idol groups dari korean seperti MBLAQ, BEAST, 2PM dan lain-lain.
Dalam banyak2 group,saya 'jatuh cinta' dengan group MBLAQ!
Group ini ditubuhkan oleh Rain the talented actor,singer,dancer of Korean.  Sama seperti Bongsun (MC Idol Army Season 5) ideal type saya ialah Yang Seung Ho,
bukan saja sebab rupa tetapi juga disebabkan suara, gemersik gitar,tarian nya terutama 'strong spin air' dan juga senyumnya. 
Dalam 'Idol Army Season 5' dia berubah dari 'Seung Ho yang serius'  menjadi 'Seung Ho yang riang'..
Apapun saya kagum dengan cara mereka (maknae or dongsengs iaitu Thunder dan Mir) menghormati hyungs mereka iaitu Seung Ho, G.O, dan Lee Joon.

 MBLAQ

YANG SEUNG HO
YANG SEUNG HO with his soul twins, G.O.


p/s: sumber gambar dari mr google. =)

No comments: