Thursday, January 27, 2011

macam2!

sekarang nie aku menghitung detik je nak balik umah.esok lepas subuh aku akan gerak balik ke rumah dan temankan ayah g amik adik kesayangan aku kat kuala pilah.heee~~
dalam minggu nie, dah banyak hari dah aku tido lambat.semalam paling lambat, kol 2 pagi.kerana apa?ASSIGNMENT PUNYA PASALLAH!
tapi takpe lah.itu kan memang tugas pelajar,kan kan?
tapi kan beberapa malam sebelum aku bz dgn assignment yang mecurah-curah ke ladang gandum nie, aku sempat lah bernyanyi-nyanyi ngan prue lagu2 yang comel kat youtube, yang takde kat radio2 d malaysia nie..huhu...sonok sangat..dah lama kowt tak nyanyi2 ngan  prue..heee~~
oh ye.semalam ada satu kemalangan kat kawasan umah sewa nie. aku sendiri yang tengok kat depan mata aku orang yang accident tuh terbaring kat jalan..dan tadi dapat taw yang mereka sudah meninggal..Innalilah..sedekahkan Al-Fatihah ye kawan2..
oh minggu nie batin eh bukan hati aku sedikit bercelaru semuanya kerna dia.siapa dia? biarlah ianya menjadi rahsia aku dan certain individu yang dah taw.hum..harap2 pasni sumenya baik2 saja..
oh ye.di sini aku nak huraikan kekeliruan yang berlaku sikit mengenai penggunaan perkataan 'sayang' yang terluah dari bibir aku nie.
actually, bila aku marah,aku akan gunakan perkataan 'sayang' instead 'bodoh'dan sebagainya.
tapi kan, takde lah kalau marah je aku panggil sayang,boleh jadi gak disebabkan aku memang sayangkan orang tuh.so semuanya ikut nada suara aku.law keras semacam tapi panggil korang 'sayang' tuh maknanya aku marah atau geram.tapi law lembut je aku panggil 'sayang' kat korang,tuh maknenya aku memang sayangkan korang.
ok lah setakat nie jelah dulu.adiue!

No comments: