Saturday, May 21, 2011

Mereka sudah bergelar isteri orang. =)

Assalammualaikum semua..
Haa post kali nie hanya nak abadikan foto perkahwinan kawan sekolah rendah saya yang dah melangsungkan perkahwinan mereka pada tahun ni.

Gambar bawah ni adalah foto perkahwinan kawan saya, Farhana Aqila dan suami.
Majlis mereka berlangsung pada awal Januari lepas.

-ihsan daripada farhana sendiri-
Seterusnya, yang bawah ni adalah foto perkahwinan kawan saya yang bernama Hidayah bt Satar dan suami.
Majlis mereka berlangsung pada 15 Mei lepas.
Jadi rasanya belum terlewat lagi kan untuk ucapkan Selamat Pengantin Baru.
Maaf ye tak dapat hadir..
 -ihsan dari facebook-


Jadi,kepada kedua-duanya, saya doakan agar mahligai yang dibina berkekalan hingga ke akhir hayat..Amin...



p/s : dengar khabar, ada dua orang lagi kawan sekolah akan kahwin..tapi kawan sekolah menengah pula kali ini. seorang hujung bulan ni dan seorang lagi awal bulan 6. Saya nantikan kad dari kedua-duanya. =)





No comments: