Saturday, August 28, 2010

REVEAL THE TRUTH: NOT HIM!

okaylah.post kali nie aku juz nak betulkan salah faham.orang yang aku suka or should i say the one i started to fall in love with bukanlah si dia yang putih2 tuh..diulang sekali lagi,bukan yang putih2 tuh!

yela,ak ngaku yang aku cam excited plus gedix nak mampus bler nampak mamat tuh,tapi tuh tak bermakna dia orang yang aku tol2 suka..aku just suka tengok muka dia jer..sebab bagi aku,dia ensem.. walapn rmi lagi yang ensem kt kampus nie..hoho

mesti korang curious kan sapelah mamat yang aku tol2 suka..haa nak taw jawapannye??

boleh lah blah! haha..

hanya orang terdekat dan tertentu saja yang taw..spe mereka?lu pikirlah sendiri..haha..

tapi bagi aku,rupa paras tuh tak penting..ensem tu belakang kira..yang penting,orang tuh kena terima aku seadanya sebagaimana aku leh terima dia seadanya..die takkan ubah aku,dan aku takkan ubah die..die terima baik buruk aku sebagaimana aku akan terima baik buruk die.

tuh lah yang penting bagi aku..kriteria lain?adalah..tapi,aku bukan pemilih..asalkan die terima aku,faham aku..cukuplah..tapi,lately aku ada terfikir untuk lupakan die..bukan apa,aku ada tanggungjawab yang sangat berat,sebgai anak pertama dan sebagai cucu pertama sebelah ibu..aku tak nak die turut terbeban dengan tanggungjawab aku nie..so,better aku lupakan die..wlaupn aku tahu sangat sukar..tapi aku terpaksa..aku harap die akan bahagia dengan siapa jua pilihan dia..

ok sampai sini jela..so harap pasni,tak de salah faham lagi ye..

No comments: