Tuesday, August 31, 2010

minggu yang penuh ngan kepenatan dan kebingungan!

ok.miggu nie memang sangat letih..
letih sebab apa??
sebab kena pindah rumah sewa..
akhirnya semalam kiteowg pindah jugak ke rumah baru..
Alhamdulilah....
bertrip jugak ar hantar barang gne kete aku..
end up nye?kete aku dah berbunyi dengan kuatnya...
nampaknye,cuti nie pakwe ak kena hantar pegi workshop lah gamaknya..
hurm..........
satu lagi hal.duit aku kat atm makin kurang..sebabnya,bayar duit deposit dan duit sewa rumah baru,bil elektrik dan air rumah lama dan juga,duit minyak...
duit aku cair cam air jer...aish..
dah lah aku tak shopping raya lagi..tudung dan kasut tak beli lagi..alamatnye,aku pakai jelah mana yang ada..hurm....

minggu nie gak aku bingung...
bingung sebab pew??
aku dalam dilema sama ada nak lupakan si dia atau tak..
menurut dua orang best frenz ak, aku patut lupakan dia...
sebabnya??xyah lah gtaw kat sini...
kalau boleh,aku pun nak berkawan jew ngan dia..
sebab bagi aku,ikatan persahabatan tuh lagi bertahan lama dari relationship.
tapi masalahnya................................................................................................................
hati aku kata lain,minda aku kata lain..
pe yang patut aku buat???
tolong lah aku! kehadiran dia walau tak lah lama sangat dalam hidup aku dah banyak effect hidup ak..
aku letih lah nak pikir menda alah nie..harap sumenya kembali seperti asal..

ok lah.aku nak sambung study aom dan bel!
Assalammualaikum..

No comments: