Friday, March 18, 2011

hari ini hari jumaat.

Assalammualaikum dan selamat hari jumaat para pembaca sekalian.
sebenarnya,jam dah menunjukkan 2.23 pagi.
saya baru saja bangun dari tidur, setelah berusaha membuat sedikit assigment network.
almaklumlah, pagi nanti hanya ada satu kelas, itupun kelas ganti. pukul 10 lak tuh.
jadi masih ada kesempatan untuk sambung tidur yang lena lagi..huhuhu
oh ye.
malam nie ada pertandingan nyanyian di kampus saya,anjuran pelajar event mgt.
pada mulanya, saya membeli tiket tuh sebab saya ingat nak sokong housemates saya.
tapi rupa-rupanya housemates saya tak dapat masuk final.
dan paling tak sangka (sebenarnya saya dah agak sikit dah) kawan kelas saya, aliff , dapat masuk final.
jadi2, kiteowang decide untuk sokong die malam nie.
harap die dapat buat yang terbaek lah. good luck bro! ^_^
hum okaylah.saya sangat mengantuk.
selamat malam eh selamat pagi semua.
semoga hari ini akan menjanjikan yang lebih baik untuk kita semua.
AMIN....

No comments: