Sunday, March 13, 2011

saya memang begitu.

Assalammualaikum dan salam sejahtera semua.
sebenarnya saya masih sibuk dengan assignment dan tengah study untuk test network,
tapi nak luangkan sikit masa kat blog nie jap.huhu
ibu,ayah dan kawan2 saya selalu kata
kalau saya busy dengan assignment yang cam hujan yang turun mencurah-curah ke ladang gandum,
busy dengan kuiz dan test yang suka datang sekaligus,
saya pasti akan terlupa beberapa perkara nie.
1. LUPA MAKAN
2.LUPA MANDI
3.LUPA ORANG SEKELILING 
(nie lah salah satu sebab kenapa saya tak sesuai ada kekasih.hehe)
bler pikir balik tol gak kan?paling betul yang ke 3 tuh, leh pulak saya lupa kol ibu atau ayah saya biler saya dah sibuk,padahal hari2 kot saya kol,(walau leh dikatakn tiap2 minggu blk rumah)
 dah cam rutin tapi masih gak leh lupa..
tapi saya ingat satu pesan ibu dan ayah,walau apa sekali pun kita buat,sibuk camne skalipun,jangan sesekali
LUPA SOLAT FARDHU DAN BERDOA..
itu tanggungjawab kita dengan ALLAH.

No comments: