Saturday, March 12, 2011

Home Alone at Pendamar

Hye semua.Selamat berhujung minggu.
Okay sebenarnya pagi2 lagi saya dah kena 'tinggal' oleh ibu,ayah dan adik saya.
Mereka pergi event hari keluarga anjuran tempat keja ibu dan ayah.
Jadi,pagi2 lagi saya tinggal rumah seorang2 tapi ditemani kucing2 kesayangan sekalian.
Lepas jer mereka pergi, saya ingat nak sambung tido tapi tak dapatlah.
Jadi, saya terus mengambil artikel untuk buat summary utk subjk HRM.
Jam 10 tadi, saya berhenti kejap untuk memberi laluan kepada perut saya yang dah kuar pelbagai lagu untuk diisi.
Saya bukak peti ais dan tengok cam takde pape sangat yang menarik perhatian untuk dimasak.
Jadi,saya buat keputusan untuk membuat breakfast ala2 western gitu . 
Menunya ialah scramble egg, 2 prawn chips dan minum yogurt strawberi yang baru dibeli oleh adik saya semalam sebagai menu untuk breakfast, mungkin juga merangkap lunch.sangat malas kan saya nie?huhu.
Sambil breakfast,saya tengok tv jap. 
Tengok citer Ghost,lama sangat tak tengok citer nie.huhuhuhu
Oh ye,sehingga sekarang, saya masih belum mandi tapi dah gosok gigi k sebelum breakfast tadi. ^_^
Hum okaylah. 
Nak sambung buat assignment. 
Jumpa lagi di lain entry k!

No comments: