Sunday, April 3, 2011

tak suka okay.

Assalammualaikum pembaca sekalian.
mula2 skali saya nak mintak maaf lah bebanyak sebab dah lama tak update blog nie.
terlalu sibuk dengan pelajaran,maaf ye.
hum. untuk entri kali nie, saya cuma nak menyatakan yang saya tak suka, benci, menyampah, meluat dan seketurunan dengannya, jika ada nombor yang tak dikenali ganggu nombor saya.
saya TAK KAN LAYAN sebab saya TAK KAN PERNAH PERCAYA DENGAN ORANG YANG HANYA DIKENALI MELALUI MESEJ! 
kisahnya camni. minggu lepas, 31 Mac.
early in the morning, around 1.am to 2a.m, ada nombor yang tak dikenali asyik kol no maxis saya dan hantar mesej kat nombor tuh.
Yang menjadi masalahnya, orang tuh kol tapi tak bercakap.
saya cam bese,malas nak layan tapi housemates saya kata angkat jer bagi hilangkan bosan buat assigment nie. so, saya hand over fon tuh kat dorang. 
dalam kol 2 lebih, orang tuh dah stop kol sume. so, dunia saya pun aman lah.
tapi kan, tak habis sampai situ. 
around kol 6 a.m, orang tuh kol saya lagi. kacau tido saya. 
dahlah tido kol 4 pagi. rasa cam nak maki jer, tapi saya istighfar banyak2.
 saya angkat,tapi saya tak cakap pape.
last2 saya bg fon kat roommate saya. tolong cakapkn bagi pihak saya sebab saya nak mandi dan solat subuh. pastuh dah stop dah. so saya turun bawah tuh charge fon. tup2 nombor yang tak dikenali tuh kol lagi. 
saya dah malas nak layan, so cam biasa, saya suh housemate saya tolong angkat fon dan pandai2 lah basuh mamat tuh. apa yang saya taw, banyak lagi benda penting yang kena buat selain layan orang sengal tuh!
dan sekarang, alhamdulilah, nombor tuh dah tak kacau lagi.
mungkin dah serik kot kena basuh ngan housemates2 kesayangan saya.thanks you all! 
sorry boy, u got wrong person to mess up with. I have a lot of friends here to 'settle you down', serve you right.

p/s: for boys out there, please behave like a gentleman okay. if you wanna know a girl, just do it with right ways or else you just make her annoy!

No comments: