Tuesday, April 19, 2011

TERHARU!

Assalammualaikum pembaca sekalian.
Sebenarnya, hari ini saya sangat terharu dengan kejutan yang diberi oleh Fathi, Min dan Eazy.
Sebenarnya hari nie, kami iaitu F.E.M.S keluar bersama-sama untuk hantar assigment bel di shah alam.
Selepas itu,kami ke tesco bukit tinggi sebab Eazy nak beli barang.
Kemudian, kami ke A & W di petronas bukit tinggi sebab saya dan Eazy teringin nak minum air float kat situ.
Sampai kat kaunter, Min dan Fati tanya saya nak makan pe dan lepas tuh, suruh saya duduk.
Katanya, dorang belanja.
Kat situ saya dah start terharu. =)
Biler menu dah sampai, tengah syok2 makan, tetiba lak dorang bawak kek.
Wah!
Saya sangat terharu sampai speechless.
Rasa nak nangis tapi try berlagak cool. ^_^
Tak cukup itu, Eazy dan Fathi sempat lagi bagi hadiah.
Comel lak tuh dan paling PENTING, warna PINK! (+_*)
Apa pun, saya sangat terharu dan sekali lagi, TERIMA KASIH BANYAK2 ye Fathi, Min dan Eazy untuk suprise hari ini! 
Insyaallah,saya akan simpan semua kenangan ini sampai mati.

No comments: