Friday, September 3, 2010

tak tido + last berbuka satu rumah + soal hati !

minggu nie aku tido lambat dan ada yang aku tak tido langsung!
sebab pew??
ari tuh study aom dan bel..
kelmarin lak study OB..
dan malam tadi sampai skunk tak tido sebab siapkan assignment OB!
end up nye??
pale otak aku da cam biol.haha..
arini aku nekad,nak tido dari pagi nie sampai tengah hari..amik ko!hahahaha..
then, pas zohor aku,eazy,fati n min akn g KP,men bowling..hehehe...
maybe,kteowg buka kt luar..

cakap pasal berbuka,semalam merupakn ari terakhir kteowg satu rumah berbuka sama2 sebab arini prue dah balik bintulu,eazy,min dan fati pun balik arini..
aku???aku lek esok malam sebab nak hantar ila g klang sentral dulu..aku angkut lydia dan tia skali blk umah aku..sebab pew??adalah....hahaha.

owh ye..aritu,bestfren aku,anati ada problem ngan pakwe die..die kol aku,so aku dgr jelah..
and selang 2 or 3 ari ak kol die,die kte die da ok da ngan pakwe die..tyme aku kol tuh,die ngah shopping raya lagi ngan pakwe die..xkesah lah anati..janji ko bahagia,aku pn bahagia...
and maybe bestfren aku,asyraf akan bertunang akhir tahun nie or tahun depan..
wah! awal gler! papepun, aku doakan ko bahagia dengan si dia..bagi aku,kalau korang heppi,aku pun tumpang heppi..cume,jangan lupa undang aku,tak pun cukuplah sekadar inform aku...
aku lak camne??hurm......mungkin belum sampai masanya lagi untuk aku terlibat dalam relationship yang sebegini...yelah,aku ngaku aku ngah suka someone,tapi aku ngah berusaha get rid perasaan nie..satu, sebab aku tak nak bebankan die ngan tanggungjawab aku..dan satu lagi,kalau orang tuh dah tak sudi,takkan lah aku nak terus menanti? betul tak pembaca sekalian???

hurm...mungkin satu hari nanti aku akan jumpa someone yang betul2 sayangkan aku..mungkin!

em ok lah.dah masuk azan subuh..nak solat dan pastu terus tido! hahaha...
wasalam....

No comments: