Sunday, September 5, 2010

balik raya sorang2 + sedih kenang housemates +tentang die lagi!

Salam sume..
kn ari tuh aku ada kata nk balik rumah ngan lydia dan tia..
tapi tak jadi..
tetiba semalam lydia dapat kol yg pakcik die sakit,so dia kne balik rumah gak sebab tak de orang yg leh antar mak die blk johor..
so petang tuh,aku hantar ila g klang sentral dan hantar lydia ke ktm batu 3 lama..
mula2 tuh cuak gak bler pk kene drive sorang2,sebb aku takut tak ingat jalan..
tp alhamdulilah..aku dapat recognize jalan tuh sebab selalu balik puncak ngan eazy lalu jalan tuh..
dan hampir kol 7,aku sampai rumah...
nasib bek jalan tak jam,lagipun aku drivde dgn lajunye sbb takut terlambat berbuka..
dah lah aku tak beli air kew ape kew..

dari kelmarin dan semalam aku cam sedikit emo..
maksud aku,cam sedih sket..
yelah,kelmarin pagi2 lagi prue dah bertolak ke KLIA cz flight die tengah hari..
then,mlmnye,min,fati dan eazy lak blk umah pas puas main bowling dan buka puasa sama2..
semalam lak,aku,lydia dan ila lak gerak balik..
so tinggallh tia dan adel..
ahad nie,adel lak blk..
tinggal lah tia dan adik anip...selasa baru dorang blk sarawak..
hurm...................................................................................................

owh ye..
tentang si dia..
si dia lagi!
haha..
sebenarnya,aku dah pikir dalam2...
lebih baik aku kawan jelah ngan dia...
kawan lagi best..
lagipun,aku kan ramai member laki..
so,aku akn aggp dia sebagai salah sorang dari member2 aku tuh..
lagi satu,kalau bab kawan2 nie,kite tak yah nak kontrol2 dan aku sukakannya!
i love to be myself! no hypocrite!
nak bad mood kew,gelak terlampau kew..kalau dengan kwn,sumenye OK JEP!


em ok lah..aku nak rehat jap..insyaAllah jap g nak kuar beli tudung or selendang utk raya nanti dengan adik! (*_+)

1 comment:

EazyHusna said...

salam lebaran...

jgn lupe cari tudung lawa2 ea...!