Wednesday, September 15, 2010

you are stars,spark my night..

ok.baru2 nie kteowg,daia lias,rizal,pojie dan aku telah berjaya melaksanakan reunion skkp seperti yang dirancang..alhamdulilah..
reunion tuh mendapat sambutan yang menggalakkan dan berjalan lancar..
sebenarnya,reunion tuh berjaya cheer up mood ak yang ko a week before reunion tuh..
namun,bler jew jumpe dowg2 nie,segala mood aku bertukar menjadi CERIA!
dowg umpama bintang,yang menyinari malam aku malam tuh..
terima kasih korang!
jujur,aku sayang kan korang sume sebab dari korang lah aku belajar macam2..
aku masih ingat,(seket2)kenangan lumba basikal,minum ais kepal or abc,kene cuci toilet kat skola agama,nyanyi lagu jiwang,terutama new boyz ngan rizal..dan macam2 lagi..
thanks for the beautiful memories!


berikut adalah antara insan2 yang aku maksudkan,walaupun ada yang tak datang,tuh bukan bermakna dorang tak penting dalam hidup aku..dowang pun penting..next time aku harap,lebih ramai yang akan join!INSYAALLAH..


inilah mereka...(termasuklah ak)


mereka lagi..aku lagi..huhu


inilah dia,perancang2 utama..
kiri:pojie,me,daia lias n rizal..



kawan2 lelaki ku..bestren ak yang
pakai baju pink tuh..huhu


me,gg and alan..



dari belakang:zaim,gg(jiran blkg umah ak) n ak..
dari depan:dayah satar dan tiah..

depan belah kiri:dila,kina,qila,ak n adk ak..
depan belah kanan:dayah S,tiah n ekin..

pojie,anuar,arab,zaim,gg,ak,ekin n tiah..

No comments: