Tuesday, February 1, 2011

baru pulang dari bercuti.

hye bloggers and readers.
hum,seperti yang kalian sedia maklum,aku baru saja pulang dari bercuti ke pahang dan terengganu.
kisah percutian tuh aku akan citerkan di lain post okay.
 tak edit pictures lagi.so malaslah nak story mory. 
so entry kali nie, aku just nak wish HAPPY BELATED BIRTHDAY  to my fren, Muhamad Sadiq yang menyambut ulang tahun kelahiran beliau pada 30 januari lalu,
bermakna genaplah usia beliau yang ke-21 tahun.
sori lah aku tak dapat nak online,so tak dapat nak wish.
oh ye tak lupa jugak kepada ko, yang juga menyambut ulang tahun kelahiran pada hari yang sama. 
pasti ko lega kan sebab dah tak dapat mesej besday dari aku cam tahun2 sudah.
tapi tahlah,aku tetap gak nak wish walaupn hanya dalam blog aku nie,yang aku taw ko pasti tak kan pernah jengah.
tah2 ko tataw pun kewujudan blog aku nie sebagaimana ko lupa akan kewujudan aku dalam hidup ko.
well,takpe lah. yang penting, aku tetap doakan kebahagiaan ko dan semoga ko dapat menamatkan pengajian ko dengan cemerlang pada semester akhir nie dan sambung ke peringkat ijazah dan seterusnya.
hum.
oh ye.lupa lak nak bagitaw. pertemuan yang aku ada katakan hari tuh, nampaknya tak menjadi. 
salah satu sebabnya, banjir yang melanda kawasan tersebut dan faktor2 lain.
dan juga sebab 'si dia' yang aku tak kenal tuh belum pulang ke tanah air.
bler fikir kan balik, mungkin ada hikmah disebalik tidak terjadinya pertemuan tersebut.
Hanya Allah saja yang tahu apa hikmahnya.
hum, ok lah sampai sini saja dulu.
again, selamat bercuti buat housemates,classmates dan semua lah.
GONG XI FACAI!
 jangan main mercun taw! (+_*)

No comments: