Friday, February 4, 2011

happy birthday and chinese new year!

so, entry kali nie just nak berkisah mengenai bufday satu-satunya adik kandung aku kat dunia dan akhirat nie, cik nur syafiqah dan juga mengenai kawan lama aku, yang tak lah bpe nak rapat sangat, yang jatuh pada 3 Februari tahun nie yang mana juga merupakan tarikh Chinese New Year utk tahun nie!
so Shengri Kuaile (Happy Birthday) and Gongxi Fa Cai lah eh! huhuhu
so disebabkan tu lah aku wish  besday kawan aku tuh pagi,kira lambat lah jugak.
(padahal aku tak taw pun bufday die.hahahaha)
so ingat kan wish tuh stop sampai situ.
tapi aku silap.
rupanya wish tuh berlarutan sampai merepek-repek.
padan muka wall die penuh ngan komen yang merapu.hahahahaha
sapa suh merepek ngan aku, aku memang suka bab2 merepek merapik nieh.hahahaha
so, spe2 yang rasa nak wall die penuh ngan komen yang merepek,merapik dan merapu,silalah undang saya di ruangan status anda.hahahahaha...
oh ye, pastu aku kuar berdua makan2 dengan adik.
just makan big apple dan juga mcd kat jusco bukit tinggi.
tempat pilihan kami disebabkan lokasi kejadian nya yang hanya sekangkang kera terletak belakang umah.
so nak uat pe g jao2 law dah trang2 ada tmpt shopping mall dan cinema yg jao dekat kan?
so2 tu je lah yang aku nak share. to my sis, again,
HAPPY 19 YEARS OLD!
and to my friend,ayie, HAPPY 21st YEARS OLD! 
ko da tua.hahahahaha

No comments: