Friday, February 4, 2011

contest kami pose comey!

so kali nie, seperti biasa, aku sahut pelawaan cik shazana untuk turut sertai contest2 yang di usahakan oleh blogger2.
dan kali nie, nama contest nye ialah "Contest Kami Pose Comey", oleh blogger yang bernama amni diary
segala terma dan syarat nya boleh lah di rujuk di blog beliau eh.
sebelum tuh, nie banner die  beliau.
dan bawah nie pulak gambar yang aku pertaruhkan.hahaha
ramai taw yang terlibat dalam gambar nie.huhu
okay2.skunk nie aku nak nyatakan sebab apa aku nak join contest nie.
baca baik2 ye kanak2 pembaca2 sekalian...
saya join contest nie sebab dengan rakusnya saya nak RM100 + TOPUP 50! (*_+)
hehehehe.
okay.skunk aku nak tag kat lovers2 aku yang lain untuk join contest.
skatilah kowang nak join ke tak,ak tag jer.hahahahaha




No comments: