Sunday, February 6, 2011

seminggu dah rupanya.

diam tak diam,dah seminggu dah cuti mid break nie.
rasa cam baru semalam jer berada kat kuantan.
dan rasa cam kelmarin jer prasaan berkobar-kobar nak balik rumah.hohoho
bermakna,hari ini dah kena balik puncak. don't like2.huhu
hum mungkin lepas nie dah tak leh update blog sangat.saya akan sibuk dengan assignments,kuiz dan test okay.
mungkin  kalau upadate pun, update yang pendek2 je kot.
itupun tengoklah kepada tahap kerajinan saya.huhu
oh ye, hari ini ibu dan ayah hantar adik saya pulang ke kuala pilah,tapi saya tak ikut sebab ada banyak lagi barang yang tak dikemas.sangat malas kan?hahaha

well, hari nie gak merupakan besday classmates saya, aliff. 
actually,saya tak bpe sure sangat hari nie besday die sebab tahun lepas bler saya tanya,die kata mnede tarikh nie besday die.
so saya pun caye jelah.sebab tyme tuh dah pagi,taw pn sbb ad besday remindr kat fb.huhu
so, saya pun kata takpelah,mungkin salah tgk kot.
sebab tyme tuh saya dah ngantok sangat pas chat ngan kawan2 lama kat fb.
tetbe tgh ari tuh,eazy dan adel ajk sambut besday die malam tuh.
so barulah saya taw yang saya kne klentong.so,saya pun wish jelah gak tapi lambat lah.
law ikut ati,nak sekeh jer die.hahahaha 
so, pagi tadi around 12 am, saya just msj wish besday die,itu pun setelah 'alarm' reminder berbunyi.
dah jadi kebiasaan,simpan tarikh besday kat dlm fon sebab saya nie pelupa orangnya.hoho
 itupun setelah saya tgk blk bku catatan besday2 classmates saya kat puncak nie. ^_^  
sebenarnya,kol 11 lagi saya dah tido.hahahaha.
so,again,happy 21st years old!
sebenarnya nak tulis selamat hari tua.hahaha


er. pembaca sekalian suka tak saya guna kata ganti nama 'saya' berbanding 'aku'?
atau pun nak saya gunakan kata ganti nama 'cik mie'?
komen eh. (*_+)

No comments: