Saturday, February 26, 2011

sibuk sibuk dan sibuk!

ni hao readers.
dah lama kan saya tak update blog saya nie.
well, saya dah sibuk dengan kuiz,test dan assignment. 
selamat datang lah semua! (^_^)
oh ye,jumaat lepas, saya dan classmates ada pergi uat lawatan ke RTM, Kuala Lumpur.
sangat seronok sebab dapat masuk konti radio, masuk studio,dan macam2 lagi.
lagipun, en shahrizal tuh pun memang friendly.
ada gambar,tapi cam malas nak upload since line kat sini tak laju sangat.
almaklumlah, saya pakai broadband jer.
tapi kan petang tuh ada test, tak taw lah camne ngan test tuh sebab tyme tuh saya sangat penat.
oh ye, tadi (hari nie) ada ki kat fakulti,(ceramah pasal kenegaraan).
esok lak ada Latihan dalam kumpulan (LDK).
tension jer.
hujung minggu nie ada jer aktiviti, penat lah.
hum tapi disebabkan modul nie lah, aku tak dapat join ibu,ayah dan adik pegi sukan LHDN kat ipoh,perak.
hummmmm....... =(
tapi nasib baiklah ,ibu ayah dan adik ada datang tengok aku,ari jumaat malam sabtu ari tuh.
So terubat rindu kat satu-satunya adik aku tuh. =)

lepas dengar ceramah yang pertama dan kedua tadi, aku dah nekad dah nak ikut jejak kakak saudara aku, along zati. 
Dia TAK ADA KEKASIH sepanjang pengajian die. 
malah sekarang die buktikan yang TANPA LELAKI BERNAMA KEKASIH, die mampu berjaya. 
Malah gaji die sekarang pun LUMAYAN.....
jadi,aku dah ambil keputusan untuk tumpukan sepenuh perhatian terhadap pengajian
,kemudian bler dah tamat, harap2 dapat kerja yang baik, dan paling penting, pergi menunaikan haji bersama ibu ,ayah dan adik. (INSYALLAH)....
Lepas tuh barulah fikir soal KAHWIN.

No comments: