Saturday, February 5, 2011

CONTEST PIC hitam putih PALING COOL

ok.one more contest.nie gara2 cik eazy lak yang tag saya.so,untuk tak menghampakan beliau,saya pun join jelah contest nie.lagipun,adiah nye menarik! wink wink (*_+)
 
so, atas nie adalah banner empunye blogger yang uat contest nie.
nama die ialah si gadis bermata coklat!
oh ye.sebelum kowang nak join contest nie sila klik pada terma dan syarat penyertaannya.

well,kali nie saya pertaruhkan gambar kenangan bersama roommates tyme kat perak dulu.
cool tak gambar nie?
dengan muka yang tak tahu malu,kteowang amik gambar kat cermin besar tempat jual baju nie.
hahahahaha
oh lpe lak.apa yang saya akan buat jika menang RM100 tuh?
well, saya akan...BELI SUME JENIS DAN WARNA SHAWL!
(memang tgh kemaruk ngan shawl,tak leh nak elak!hahahaha)
dan seperti biasa,insan2 yang terpilih untuk di tag bagi contest nie ialah :
so, kepada yang tak di tag.boleh jer join.dan kepada yang dah di tag, silalah jangan malu jangan segan untuk join.
its a COOL CONTEST!  =)


No comments: